Concept Store
Harmónia tela a duše
Concept STORE „BABULL, BANKA UMENIA“
Vznikol ako podpora pre „ZLATÉ KÚPELE TURČIANSKE TEPLICE“ a novovybudované korzo Apartmánov OPERA so svojou bohatou vybavenosťou v parteri a pozdĺž kúpeľného parku. Ako doplnok všetkých služieb a atraktivít ponúkaných v SPA a Kúpeľoch samotných. BANKA UMENA podporuje celostný prístup k harmonizácii Tela a Duše ponukou vybraných produktov vysokej kvality a úžitkovej hodnoty a organizáciou sprievodných akcií.
Vízie
Hnacím motorom konceptu tvorby a podpory harmonického prostredia vo všetkých oblastiach života je zdravá žena a zdravý muž ako predpoklad zdravého vzťahu, zdravej rodiny a jej neobmedzeného tvorivého priestoru v zdravej spoločnosti. Žiť naplnený život každého z nás, mať priestor a silu na objavenie aj svojich skrytých talentov a kvalít, ktorými sa vieme vzájomne inšpirovať, isť svojou cestou v plnej sile a vnútornej kráse, harmonizovať nielen svoje Telo ale aj Dušu.
Hodnoty
Zdravie, čistá a slobodná myseľ, uvedomenie si samého Seba, svojej vnútornej sily s potenciálom harmonizácie fyzického tela, schopného reagovať na neustály tlak vplyvov okolitého prostredia rôznej intenzity v čase. Udržanie vlastnej rovnováhy si vyžaduje rozlišovanie hodnôt, aktívny prístup a čas pre Seba.
Múzy
Hlavnou inšpiráciou sú harmonické vzťahy či už samého so sebou, alebo s ďalšími bytosťami a v neposlednom rade prírodou samotnou, jej zdrojmi, cyklickými procesmi a zákonitosťami, ktoré nie sú riadené túžbami a chcením ale vzájomným prepojením celku. „Sme mnohí, ale sme JEDNÝM. Sme JEDNÝM v mnohých“ / N. C. Demetry
Skúsenosti
Našim tímom sú architekti v širšom zmysle slova. Dizajnéri prostredia i životného štýlu. Tvorcovia štvrtej dimenzie priestoru – svetla, v doslovnom i prenesenom zmysle. Vizionári, obchodníci, sprievodcovia životom..., pri tvorbe mnohých marketingových i obchodných konceptov a produktov v tu ponúkaných oblastiach využitia minerálov a polodrahokamov, starostlivosti o fyzické Telo i Dušu, produkciu, úpravu i konzumáciu vody a ušľachtilých nápojov.
Objekty
Hlavnými tromi skupinami produktov pre harmonizáciu Tela a Duše, prostredia, stravy i nápojov sú:
- (Iné) Minerály / šperky a objekty
- (Etická) Kozmetika / denná kozmetika a hygiena
- (CS) Sklo / obaly pre nápoje i stravu
Doplnkovými objektmi sú predmety dennej osobnej potreby a ich (prepravných) obalov a organizérov.